Veelgestelde Vragen

 

 

Zendingen & Leveringen
Vrijwel alle leveringen worden verzonden met PostNL. De levertijd van het product staat bij het product vermeld. Wij streven ernaar altijd binnen deze gestelde tijden te leveren. Veel producten uit onze collectie leveren wij ook uit voorraad, de levertijd zal dan 1 - 2 werkdagen zijn. Wanneer een product op voorraad staat en u besteld hier meerdere items van, informeer dan altijd eerst voor de mogelijk langere levertijd wanneer er haast bij geboden is.

Wij wachten vanwege de verzendkosten tot een bestelling compleet is voordat deze wordt verzonden. Wenst u enkele items eerder te ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra een bestelling is verzonden ontvangt u van ons een email bericht met hierin een traceer code. Bent u niet thuis, dan zal de volgende dag (m.u.v. zon- en feestdagen) opnieuw de bestelling worden aangeboden. Zou het zo zijn dat u dan weer niet thuis bent, zal op het dichtstbijzijnde postkantoor uw bestelling klaarliggen, hiervan krijgt u bericht van de vervoerder in uw brievenbus.
Privacy & Veiligheid
Veiligheid van de gegevens van onze klanten staat op een hoog plan. Wij doen er alles aan wat in ons bereik ligt uw gegevens veilig te stellen. Bekijk onze Privacy Policy voor meer informatie.
Retouren & Vervangingen
Is een product niet geheel naar wens dan kunt u dit zonder opgaaf van reden aan ons "indien redelijkerwijs mogelijk" in originele verpakking en onbeschadigd retour sturen. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om te herroepen. Na herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Wanneer een product beschadigd of niet compleet is aangekomen dan dient u dit binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden met zo mogelijk ondersteunend beeldmateriaal.
Kijk voor meer informatie op de pagina Retourneren en Klachten. Onze klantenservice zal dan een vervangend product aan u zenden wanneer blijkt dat dit komt door een niet aan de klant te relateren oorzaak. Wij van Sterk Online doen er alles aan om producten goed verpakt en gecontroleerd te verzenden.
Bestellen
U kunt bij ons gemakkelijk een bestelling plaatsen door het product van uw keuze te selecteren. Kies zo nodig uit de opties de kleur of het formaat. Klik vervolgens op 'plaats in de winkelmand' om het product toe te voegen aan uw bestelling. Wanneer u nog verder wilt winkelen dan kiest u voor 'winkel verder' en anders klikt u op 'verder met afrekenen'. Voer in het volgende scherm al uw gegevens in en voltooi de betaling. U ontvangt een email ter bevestiging.

Het bestelde item wordt daarop speciaal voor u ingekocht in de door u gewenste uitvoering. Zodra het product vanuit de fabrikant is geleverd aan ons magazijn, ontvangt u van ons bericht. De meeste accessoires houden wij op voorraad in ons magazijn en leveren we direct binnen 1 - 2 werkdagen.
Betalingen, Prijzen & Aanbiedingen
Wij bieden betaalmogelijkheden die aansluiten bij de wensen van de klant. Binnen Nederland bieden wij iDeal en in Duitsland, Belgie en Engeland vergelijkbare sevices. Daarnaast kunt u bij ons met Paypal betalen. Paypal is 's werelds grootste en meest veilige manier van betalen als het gaat om credit card transacties. Wenst u handmatig uw betaling bij ons te doen, dan is dit uiteraard ook mogelijk. Uw bestelling zal worden verzonden wanneer een gedeelte of het gehele bedrag is overgemaakt op onze rekenening. Alle prijzen zijn inclusief BTW vermeld op onze website. In de factuur ontvangt u hiervan een specificatie.
Orders bekijken
U heeft bij ons als klant een uitgebreid account waar u uw recencies kunt inzien en uw order status. Log in op uw account om de mogelijkheden te bekijken.
Updaten Account Informatie
Wanneer u een bestelling bij ons plaatst komen wij in het bezit van uw verzend adres. Gaat u verhuizen of wenst u de bestelling toch op een ander adres te ontvangen? Dan kunt u dit eenvoudig aanpassen in uw account.
Betaalmethodes
U kunt bij ons betalen middels iDeal, Paypal, Credit Card, Mister Cash en Handmatige Overschrijving.
Garanties
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing.
DOA: wanneer een product beschadigd bij u wordt geleverd ontvangt u een passende oplossing voor reparatie of een vervangend product. U moet dit altijd binnen 2 maanden na ontdekking melden via ons contactformulier. Bij zakelijke bestellingen geldt hiervoor een termijn van 6 dagen na levering en zal hierna beschouwd zijn als geaccepteerd.
U mag van elk product redelijkerwijs verwachten dat het voldoet aan de verwachtingen zoals weergegeven in de afbeeldingen en omschrijvingen van het product.
Een product behoort geen gebreken te vertonen bij normaal gebruik binnen een naar redelijkheid te verwachten levensduur.
De eerste 6 maanden van een geleverd product geldt een omgekeerde bewijslast. Leverancier zal aan moeten tonen dat eventuele schade of defecten door de klant veroorzaakt zijn. Anders valt dit onder de garantie.
Wanneer een product bij mankementen onder garantie hersteld of vervangen wordt is dit zonder extra kosten voor de klant.
Overige vragen:
Wanneer u uw vraag hier niet beantwoord ziet dan kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier op de website. Daarnaast zijn wij van ma - vr van 10.00 - 18-00 te bereiken per telefoon.